Kırmızı Takım'ın Kritik Oylaması | MasterChef Türkiye 103. Bölüm

19 Noy 2020
212 743 Baxış

MasterChef Türkiye 103. Bölümünde kırmızı takım eleme adayı belirlemek için takım oylaması yaptı.
MasterChef Türkiye 103. Bölümünü İzlemek İçin Tıklayın!: azworlds.info/label/Z3qFhteJ3dOvr5Q/video
MasterChef Türkiye’ye Abone Olmak İçin Tıklayın!: bit.ly/3paKvpP
TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladığı günden itibaren izleyicileri ekran başına kilitleyen yemek yarışması programı MasterChef Türkiye’de her bölüm nefes kesiyor! İşte MasterChef Türkiye’nin 17 Kasım 2020 tarihli 102. Bölümü.
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna'nın karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
👩‍🍳🔥👨‍🍳 DAHA FAZLA MASTERCHEF TÜRKİYE 👇
MASTERCHEF TÜRKİYE'YE VEDA EDEN İSİM!: azworlds.info/label/dWygoqmFx9uyp9s/video
Avantaj Oyununun Kazananı Belli Oldu : azworlds.info/label/oX2GmrOvtd6v2qk/video
FURKAN'IN VEDASI EMİR'İ DERİNDEN YARALADI : azworlds.info/label/f52NhtOAlLGpxLk/video
Furkan'ın MasterChef Yolculuğu: azworlds.info/label/rX6OaLqPypeorq0/video
Kırmızı Takımdan Olay Giriş: azworlds.info/label/ZW2Wjpui2qity5g/video
🍳 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🍅
Instagram : instagram.com/masterchefturkiye
Twitter : twitter.com/TvMasterchef
Facebook : facebook.com/MasterChefTurkiye
Web Site : www.tv8.com.tr/masterchef-turkiye
#MasterChefTürkiye #TV8 #SomerŞef

Şərh
  • İyi oldu ayyüceye

    GambitGambit25 gün əvvəl
  • Masterchef makes me want to cook 24/7 ! Haha ! Thanks !

    InspiredByPriyankaInspiredByPriyankaAy əvvəl
  • Def olsun Eray yaa , Erayın olduğu takım hep kayb edər seçməsin kimsə erayı takımı sobote ediyor sinsi

    Xayala AsadovaXayala AsadovaAy əvvəl
  • UGURU ACUN ILICALI HARCIYOR TWİTTERDEKİ PAYLAŞIMLARDAN DOLAYI UGURU YEDİRMEYİN GENÇKEN YAPMIŞ Bİ HATA

    Yusuf DikmenYusuf DikmenAy əvvəl
  • Eraya çok gulduler sinsi sinsi

    Güldərən YusubovaGüldərən YusubovaAy əvvəl
  • ayyücenin sütlacına hiç kötü yorum gelmedi. ayyüce kendi ürünü dışında eraya çok yardım etti. ödül oyunun da katalım,ayyücenin emeği geçen şeyler geçti (pilav+special köfte) ama ayyüce gitmeli potaya he? allah aşkına neden uğur gitmemeli bir sebep istiyorum...

    BatuhanBatuhanAy əvvəl
  • Bugüne kadar her hakarete her mobinge karşı dimdik durmuş bir kadından bahsediyoruz. her girdiği potadan alnının akıyla çıkan, bir kere bile son üçe düşmeyen bir kadın. ve siz hâlâ potadan korkup ağladığını mı düşünüyorsunuz? yazık, gerçekten yazık! yemeğini yapamadığı için üzüldü bunu bile başka yerlere çekiyorsunuz. ama siz böyle devam edin, insan kendine yakışanı yaparmış. Ayyüce saygısıyla, başarısıyla, duruşuyla en güzel cevabı veriyor zaten. Harikasın Ayyüce

    BatuhanBatuhanAy əvvəl
  • Ayyucenin bu yarismada kollandigi çok açık ve net belli Sefe sormak Kendi aranizda yemeğin nasıl yapıldığını sormak Kendi aranizda kadın erkek koalisyon kurmak bu kadar aleni şekilde yapılamaz Bu yarışma formatında çıkıp başka bir formata evrilmis tır

    Tred ManTred ManAy əvvəl
  • Uğur un potaya gitmesinde şeriatı🏀 hiçbir suçu yoktur tam tersi kendisi yapmıştır takım oyununda kaybederek

    Ramazan GüzelRamazan GüzelAy əvvəl
  • Nişanlısı gerçek ten çok şanslı serhatın

    Esra KabaEsra KabaAy əvvəl
  • Programın eğlencesi kalmadı iyice çirkin oldu

    Zeynep GÖRGÜLÜZeynep GÖRGÜLÜAy əvvəl
  • Bunun yerine daha güzel program koyabilirdiniz

    Zeynep GÖRGÜLÜZeynep GÖRGÜLÜAy əvvəl
  • Serhat 👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿

    Mehmet GÜNDOĞDUMehmet GÜNDOĞDUAy əvvəl
  • Eee Serhat sen ilk oyunu ayyüceye verdin sonra uğura verdin kararsız hareket etmen olmadı adalet nerede???

    ali kaanali kaanAy əvvəl
  • ugur kaybettigi an potada ayyuce ne kadar kaybetse de girmiyo potaya....serhatla eray da bos keseden adalet diye salliyo adaletse ayyuceye verseydiniz

    küp küpküp küpAy əvvəl
  • E hani intikam falan bir şeyler her hafta söylüyorsunuz her gidenin arkasından ne oldu Ayyüceyi niye söyle miyorsunuz o zaman işiniz gücünüz şov.

    Kubilay KatırcıKubilay KatırcıAy əvvəl
  • Ugur ve Emir disinda herkes super oyuncu ve toplum tiyatroyu seviyor.Erayin ve Barbonun oyunlari saydiklari sozler ve tutarsizliklari İzle izle bitmez

    Begut AgutBegut AgutAy əvvəl
  • *Serhata üzüldüm ya çok zor bi durum 🙁*

    ECE IŞILECE IŞILAy əvvəl
  • *Ayyüce ilkkez ağladı ya kıyamam 🙁*

    ECE IŞILECE IŞILAy əvvəl
  • *Somer şef beni niye bulaştırıyorsun olum 😂*

    ECE IŞILECE IŞILAy əvvəl
  • *Serhat çok hızlı konuşuyor bea 😂*

    ECE IŞILECE IŞILAy əvvəl
  • Serhat eline fırsat geçti kulisçiyi göndermedin eray sen niye takım yemeklerini kasten yapmıyorsun

    ESMA ÇEPNİOĞLUESMA ÇEPNİOĞLUAy əvvəl
  • Serhat Insallah kazanirsin,Sampion olursun,hem yetenekli,iyi kalpli,dürüst, adaletli birisin, o yarismacilar arasinda bir tek sen hak ediyorsun kazanmayi,Allah yolunu acik etsin,ordaki sinsi fitnecilerden korusun

    PHANTOM gamerPHANTOM gamerAy əvvəl
  • eray'ın merak etme abla, biz halledeceğiz adlı konuşmasıyla ayyüce yerine uğur'u yazması arasında üç gün var. tabii ki de yazabilir ama bu tarz olaylardan kendine pay çıkarıp ağır abilik tasladıktan sonra yüz seksen derece dönüş yapması bir ilk değil.

    Gong YooGong YooAy əvvəl
  • Ayyüce'yi ağlatan durum dokunulmazlık oyununda çıkardığı oldukça eksik olan tabaktı.. Çünkü eksik olmasaydı kazanacağından emindi.. Ama yine de ağlamasına dayanamıyoruz ve onu ilk 5'te görüyoruz hatta 1. olup MASTERCHEF bile olabilir..

    Mesut AydınMesut AydınAy əvvəl
  • Offf nedir yaaa bu çocuğu hep potada Uğur kardeşim inşallah bunda geçersin inanıyorum geçersin kardeşim UĞUR 👍🥰

    Ayfer ÇelikAyfer ÇelikAy əvvəl
  • Ya bırakın ya serhat sizce yarışma içerisinde duygularıyla hareket edecek adam mı , ayyüce yarışma başladığından beri o kadar saçma linç yedi duygu sömürüsü yapıyor olsaydı o zaman yapardı ki kızın sadece gözleri dolmuş o da tabağını yapamadığı için yeter artık gözün üstünde kaşın var gibi linçlerinizden gına geldi

    Hayrunnisa AktaşHayrunnisa AktaşAy əvvəl
  • Ayyüceye kulisçi deyip potaya gitmesi gerekliydi,uğura haksızlık olduğunu diyenler çabuk unutmuşlar Uğurun kulis yaptığını..yazık size yazık..

    AlalaAlalaAy əvvəl
  • Serhat direk ayyüce yi gönderecekti yanlış yaptı. Kararından döndü yakışmadı

    Ahmet CundaAhmet CundaAy əvvəl
  • Ayyüce'nin ağlaması sinirimi bozdu ama Serhat doğru kararı verdi. Ayyüce gitseydi de üzülmezdim.

    Yiğit Salih ErdoğanYiğit Salih ErdoğanAy əvvəl
  • Serhat muhteşemsin ❤️

    Mrs. AxmedovaMrs. AxmedovaAy əvvəl
  • Serhatin rahatlığına hayranım eşofmanla çıkıyor sanki 10 yıldır televisyonda😂😂

    Nihat DursunNihat DursunAy əvvəl
  • Serhat ugur barbaros emir ne kadar efendiler karakterliler masallah isiniz rast gitsin

    Gülendam CosgunGülendam CosgunAy əvvəl
  • Ayyüce gitmeli idi potaya yanış yaptı serhat .

    FURKAN ARSLANFURKAN ARSLANAy əvvəl
  • Ayyuce kirmizi odada alyanin annesine benziyor

    marina oo3marina oo3Ay əvvəl
  • serhat bence ya uğur'u güçlü gördüğu için ilerki yarışmalarda kendi takımı kazanırsa karşıdan birinin elenmesine sebep olur diye yazdı yada kendine rakip gördüğü için elemeye atmak istedi.

    Elçin KumyolElçin KumyolAy əvvəl
  • Serhat aycüceyi göndermeliydi bakalim guzel miydi pota

    ss dmrtsss dmrtsAy əvvəl
  • Eray duruşuna ki 😂😂🥰🥰

    Nezrin AliyevaNezrin AliyevaAy əvvəl
  • yanış karal serhat ayyüce pastacı olarak sütlaçı iyi yapma sorumlukunda uğur ise yanış oylama sonucu tabakı kayıp etti ve diyorsunya ben mücveri daha iyi yapardım o zaman sen yapsaydın o zaman uğuru mücvere vermeseydin

    blackpink in your areablackpink in your areaAy əvvəl
  • Yazıklar olsun sana serhat yaktın oģuru kac hafta oģur yazım potada bari ayyùceyi atsaydın bu hafta

    Nurten CemaliNurten CemaliAy əvvəl
  • Serhat aferin neden oģur neden oģur

    Nurten CemaliNurten CemaliAy əvvəl
  • Serhat keşke Kulisci Ayyüceyi yollasaydı.

    Umut YurdakulUmut YurdakulAy əvvəl
    • @Umut Yurdakul neden şakamısınız yaa..brini yaıznca potaya gidiyor elenmemek kendi elinde..kanıtın var mı kulise ait..yoksa hadi işine

      AlalaAlalaAy əvvəl
    • @Alala Kanka onu yine yollarlar. Önce kadınlar

      Umut YurdakulUmut YurdakulAy əvvəl
    • uğurda kulisçi ama ne çabuk unutuldu

      AlalaAlalaAy əvvəl
  • Ayyüceyi pota korkusu salınca nasıl ağlamaya başladı keşke potaya gitseydi kulisci antipatik

    HilalHilalAy əvvəl
  • BARBAROS İNŞALLAH SEN BİRİNCİ OLURSUN ÇOOOK HAK EDİYORSUN

    Blue CloursBlue CloursAy əvvəl
    • İnşallah

      Aslıgül GöktenAslıgül GöktenAy əvvəl
  • Bence Ugur hak etmiyordu Ayyüce hak eden kisiydi neden hep onlari koruyorlar ki...

    Talip CorluTalip CorluAy əvvəl
  • Eray 2 oyundur bütün oyunları kaybettirir, dokunulmazlık alması buyuk haksızlık potada olması kısı Eraydırrr..... 😠

    Burak İpekBurak İpekAy əvvəl
  • Ayyüce çıkmalıydı sürekli hep arkaya saklanıyor ..

    NzliNzliAy əvvəl
  • Allah aşkına Serhat Eray Barbaros’un oranın sahibi gibi davranması hiç hoş değil. Uğur hepsinden başarılı ah bir dişlerini gösterse artık. Serhat’ın oylaması da çok saçmaydı.

    Yapoli KarYapoli KarAy əvvəl
  • Məncə Serhat Ayyüceni göndərməliydi.Amma Ayyücü secim etsəydi misal Ebru ilə serhat arasında Serhatı göndərərdi potaya Cox sinir oldum Serhata. Serhat Ayyüceni deməliydi Uğuru yox

    Gültəkin QuliyevaGültəkin QuliyevaAy əvvəl
  • Serhatın oy verme sebebi çok saçma hem ayyüceye oy veriyor sonra uğuru yolluyor

    Burak BektaşBurak BektaşAy əvvəl
  • Ugurda kuliscilerden. Furkanin gitmesinde ugurda vardi. Ha ugur ha ayyuce farketmiyor bence kulis tayfa 4 kisi ozgul ebru ayyuce ve ugur dıs cekimlerde sehirde gezerken bile kahvaltida falan bu 4 u yanyana falan oturuyor. Ama ugur erkekleride seviyor ozellikle erayi ama kizlarla daha iyi oda kulisci

    X567 Y678X567 Y678Ay əvvəl
  • Ayyuceyi sevmeye basladim sessiz kalmis ondanmis demekki yazik destekliyodum bide

    Melek BiratlıMelek BiratlıAy əvvəl
  • Bu serhati ailesi çok iyi yetiştirmiş.Adam gibi adam net

    ümmiye görenümmiye görenAy əvvəl
  • Ayyuce alamak istemyordu orda onlar yanlış anlamasnlar

    Hande MerveHande MerveAy əvvəl
  • Eray i hiç sevmiyorum

    Ece ÇelikEce ÇelikAy əvvəl
  • Bu hafta serhat eleniyor bilgisi dönüyordu serhata çok büyük haksızlık şu noktada elenmesi diyordum ama ayyüce dururken uğuru potaya yolladı ya umarım gerçekten serhat elenmiştir!!!! bu aptallıkla ayyüceye ebruya özgüle final yolunu açıyorlar sadece allahin gerizekalısı izlerken ben sinirden patladım uğurun yerinde olsam serhata patlardım

    FeNikS MellFeNikS MellAy əvvəl
  • Şu kadın düşmanlığınızı bir kenara bırakın artık kızı hayla linç ediyorsunuz

    Hacer AslanHacer AslanAy əvvəl
  • Kız ağlamamak için kendini sıkıyor zorluyor tutuyor ztn sadece gözleri doluyor ama hayla kıza sallayanlar küfür edenler var yazık kafanıza yaa cidden

    Hacer AslanHacer AslanAy əvvəl
  • Serhatin karar degisikligi sacma,Ayyüceyi yazmisdin,Ayyüceyi gönderseydin daha mantikli gelirdi.Bu sekilde olmadi

    SevdaSevdaAy əvvəl
  • Ya abi cildiricam ugur'u neden potaya gonderiyorsunuz ya?? Aycuce orada agliyor yalandan yolayin kizi yaa

    ASK55ASK55Ay əvvəl
    • Yalandan olduğunu nerden çıkardın abii

      Hacer AslanHacer AslanAy əvvəl
  • Ayyüce yi göndermesi lazımdı neden ? geçen haftalarda şirket olup oy atmasını biliyordu gitsin bakalım potaya nasılmış görsün !

    Mumin KayaMumin KayaAy əvvəl
  • Ayyüce :kendim ve ben vardım o yüzden seni yazdım 😂😂😂

    Hande İlhan SakinHande İlhan SakinAy əvvəl
  • Eray her türlü seni sevmiyorum

    Elif YılmazElif YılmazAy əvvəl
  • Ayyuce gitsin

    Vusal AgayevVusal AgayevAy əvvəl
  • Ay yüce yırttin gene:)Nasıl ağladı!Sen onu Esra ve Furkani kulis yapmadan önce düşünecektin!

    erdal polaterdal polatAy əvvəl
  • Gecen hafta bir suru laga luga yaptilar yok kulis yapiyorlar yok bilmem ne soz verdiler adaletsizlik yapan gidecek diye ayyuceyi soylemediler sacmalik

    Yasemin ÇolakYasemin ÇolakAy əvvəl
  • Serhata adaletli diyenler neyin kafasını yaşıyor? Ayyüce 1 oy daha almış olsa Ayyüce gitmiş olcaktı ve serhat da ona oy atmıştı. İkisi eşit çıkınca fikrini değiştirdi demek ki her zaman adil olmuyormuş ayyüceyi seçerek haksızlık yapmış.

    Göktuğ SilahtaroğluGöktuğ SilahtaroğluAy əvvəl
  • Eray 4 oyunda 7 tabak kayb etdi gitmeli artık takım oyununda kasten yemek yapma dokunulmazlıgı kazan nasıl mercimek yapamıyo şef tabagını yapıyo sinsi.kulisçi.🤮

    vaqif musayevvaqif musayevAy əvvəl
  • O pota ayyucenindi sırf beni yazmasın diye ağladı resmen

    okyanus frhokyanus frhAy əvvəl
  • Şefleri harcamayım

    ilknur Aydınilknur AydınAy əvvəl
  • Barbaros 3 lu elemede buraya gelip bıçak tutamayacak insanlar var dedi ve bu kisilerden biri ayyuce yine yirtti potaya girmekten korkuyi bence

    orhan efeorhan efeAy əvvəl
    • @Hatice Acar yav he yaa bana ayyuceyj savunma hadi savunuyosun bari barbarosa karşı savunma çünkü barbaross milyon kat daha iyi

      orhan efeorhan efeAy əvvəl
    • @Hatice Acar orda barbaros bıçak tutmayı bilmiyorlar anlaminda söylemediki senin beynine... tavuk açıyor demis bide 😂😂😂 potaya girse korkudan bıçak tutamayak insanlar var dedi ayyücenin potadan ne kadar korktugunu ismi yazilınca aglamasından anlayabilirsin zaten bi de güclü yarışmacılarla potaya girse gerçekten korkudan bıcak bile tutamayacak halde bireysel tabaklarda ayyüce basarısız kaç kaptanlığı kaç dokunulmazlıģi var?? Orda defalarca kaptanlik dokunulmazlik kazanan adamlar bile 6-7 kez pota gördü ayyüce işgüzarlıkla aradan sıyrıldı sadece

      FeNikS MellFeNikS MellAy əvvəl
    • gozlerini acda izle burnunla izleme ayyuce biçak tutmasini senin sahtekar barbarosundanda diger yarişmacilardanda cok iyi biliyo mssterclaslari izle bakalim biçakla et tavuk ayirmayi nasil yapiyomus gorde konus sizin barbarosunuz haftalardir takim oyunlarinda tabak kaybediyo bu kiz tulum yapiyo tabaklariyla keza ozgul ebruda oyle dun onlarinsayesinde aldi oyunu bi humusu yapamadi kizlara atti tuttu yine kizlara muhtac oldu

      Hatice AcarHatice AcarAy əvvəl
  • Uğur ne kadar efendi bir insan ya. Herkes linçliyor falan ama adam kaç kere potaya girdi ve hiç birinde sesini çıkarmadı. Şimdi de Serhata sorun yok diyor çıldırıcam.

    Serap ÖztunçSerap ÖztunçAy əvvəl
    • İnşallah bu yazıyı twitırda ki eski twitlerini görüpte yazmamışsındır yoksa cok büyük problem

      Hacer AslanHacer AslanAy əvvəl
  • Bence Eray oyunlara değil bireysele oynuyor

    İnna Yardimciİnna YardimciAy əvvəl
  • Ayyüce ağlamamalıydı Serhat ın kararını da etkiledi. Cidden bazen bakıyorum da erkekler daha merhametli ve adaletli. Esra elendiğinde bile Barbaros ağlıyordu kızlarda tık yoktu

    Freetime ShdhfjfjFreetime ShdhfjfjAy əvvəl
  • Tanya karidesten fenalaştığında serhat ilk kez adaletsizlik yapıp tanyaya oy atmamıştı. Şimdi de ayyüce ağlayınca atmadı. Aslında duygısal biri bence serhat.

    RiolaRiolaAy əvvəl
  • Haftalardır erayin olduğu takım hep kaybediyor. Çünkü o takım oyuncusu değil. Bencil.

    ZZAy əvvəl
  • Ayyuce Eray bana aticak diye ağlamaya başladı 😁 sen özgül le ebruyla kulis yapıp saçma sebebler söylersin bu korku sana yeter 😂

    Mr. NoBodyMr. NoBodyAy əvvəl
  • uğur potayı zaten biliyor, ayyücede potayı tatmalıydı, ayyüce diğer insanları adaletsizce çok kolay gönderiyordu potaya.

    Metin KAYAMetin KAYAAy əvvəl
  • "Ayyüce yine kendini acındırdı " ya çok gıcık, serhat keşke ayyüceye söyleseydin o gıcık kızı orada görmek istemiyoruz😡

    Nevranur ZenginNevranur ZenginAy əvvəl
    • demekki sehat gormek istiyomus nede olsa yarisanda yarismaci olanda onlar

      Hatice AcarHatice AcarAy əvvəl
  • Ayyüce seni seviyorum ama lütfen şurda ağlamayın ya çok kızıyorum potayla alakası yok oyuna sinir oldum diyorsun ama oylar sana gelmeyi başlayınca sinir oldun ne hikmetse tanya da ağladı Ebru da ağlıyor kadınlar bu kadar güçsüz değil dik durun biraz ya

    kamilekekin kamilekekinkamilekekin kamilekekinAy əvvəl
    • Ayyüce orda dik durdu ağladığını üzüldüğünü belli etmemeye konuşmaya çalıştı oyla alakası yok cidden yapamadığı bir tabak vardı ortada ve her oy yapamadığını yüzüne vurur nitelikte o yüzdendir o potadan değil

      İrem -Ardivas-İrem -Ardivas-Ay əvvəl
  • Aslinda hakkina kalsa potaya Eray gitmeliydi .. ama dokunulmazlik aldı ama Serhat doğru karar verdi bence .. genelde ayyuceyi asla sevmem ..ama burda ayyuce hem kendi yemeyini yapti sonra da eraya yardım etdi .. ayrıca kız orda kaç kez söyledi sac tavanın etleri küçük olur ama kimse takmadi kızı ... Ugursa sadece mucver yapti ama onuda kaç kez denedi olmadı hep sorun var dedi yani başdan sona sadece mucver yapti .. ya zaten bence sorun takimin doğru planlanlama yapamamasi.. mesela Eray iki yemek aldı hemde ağır yemekler...Serhat sadece humus yapti halbuki humus en kolay yemekti orda ... Serhat neden humusu yapib erayi bir kez olsun kontrol etmedi . Ayyuce etler küçük olmalı ama kaptan bilir dediginde bile Serhat takmadi onemsemedi ..yanı Serhat ya kendisi sac tavayi alip sonra eraya corbayi ayyuceye tatliyi uğura mucveri verirdi humusuda sonra hep birlikde her kes bir şeyini yapsr oyle hall olunurdu .. Eray zaten takım oyunlarında hic iyi performans gostermiyor hic bir zaman

    Camalova RahileCamalova RahileAy əvvəl
  • Serhat eleniyor bu hafta

    BEŞİKTAŞ 1903BEŞİKTAŞ 1903Ay əvvəl
  • Yani serhat da nasıl bsy anlamadım madem için rahat etmeyecek neden Uğur u seçiyorsun

    Sinem OkulSinem OkulAy əvvəl
  • serhat senin aklına tüküreyim. size müstehak. haftaya da bu kızlar serhat barbaros erayı yollar. iyice verdiniz çoğunluğu onlar kimi isterse onlar gidiyo iki haftadır.

    Emirhan AlanEmirhan AlanAy əvvəl
  • Serhatt elenio

    FURKAN BURHANFURKAN BURHANAy əvvəl
  • Ayyüceyi eleyin ya boş boş orda ebru ayyüce direk gönderin

    Sinem OkulSinem OkulAy əvvəl
  • Serhat adaletli davranmadın seni destekliyordum ama üzdün bizi pota ayyücenin hakkıydı ayıp ettin

    Filiz CevikFiliz CevikAy əvvəl
  • Bence ayyüce gitmeliydi doğru dürüst potaya gitmeyenler olduğu bir gerçek serhatta verdiği karardan rahatsız

    Engin UnalEngin UnalAy əvvəl
  • Benim favorim serhat ama şeflere çok dokunduruyor Finale kadar şeflerle bir atışma yaşarsa finale gidemeyebilir şeflerle sorun yaşarsa biraz sert bir karakter serhat Şeflerle atışmadan finale kadar gidebilirse ya 1 ya 2 çıkar Diğer favorim barbaros ve sefa ilk 3 hangisi birinci olur hiç belli olmaz Bu sene kadınlarda zayıf seçim yapmışlar İlk 3 te kadın yarışmacı olmaz bence

    One LoveOne LoveAy əvvəl
  • -Güney Kore’nin 66 yıla sığdırdığı büyük başarısının arkasında neler var ? -Goril Koko’nun son sözleri ne oldu ? -Zombiler gerçekten var olabilir mi ? Tüm bu soruların cevapları, ilginç ve esrarengiz bilgi videoları için kanalımızı ziyaret edebilirsiniz..

    Neler Var NelerNeler Var NelerAy əvvəl
  • Ya artık kaçıncı bölüme gelinmiş tabiki herkes kendini düşünecek. Herkesin kendince bir stratejisi var. Serhat zaten iki türlü de içim rahat olmayacak dedi. Sonucta iki tane kaybetmiş yarışmacı var. Uğur deyince haksızlık oluyorsa Ayyüceyi diyincede haksızlık. Mücver zor bir yemk değil arkadaşlar sütlaçla ikisini bir tutmayın ve kız Eraya da yardım etti. Kulisçi diyorsunuz da bana göre Uğurda Kulisçi oda onlarla isim yazmıştı. Eray dokunulmazlık alsaydı o giderdi adam da basarılı abi aldı dokunulmazlığı stratejisi böyle olsa bile ilerliyor mu ilerliyor Sonucta. Barbo da o kadar büyük konustu takıma alcam göndercm dedi yapsın ozmn da bizde görelim.

    Ümran DemirÜmran DemirAy əvvəl
  • Bu hafta uğur sefa ve serhat kalıyormuş. Eylenen SERHAT diyorlar. Gene ifşa oldu. Olmuyor böyle.

    Fatih YardımcıFatih YardımcıAy əvvəl
    • @yu nov natin Serhat'ın şef tabağını yapamama olasılığı baya düşük. Ama olabilir tabii. Zaten elenirse tv8 kendi ayağına sıkar reyting kalmaz ortada

      Todoroki was not an imposterTodoroki was not an imposterAy əvvəl
    • @Todoroki was not an imposter çok güvenilir bi sayfa kendi sayfası kapatılmasın diye gizli bir hesaptan paylaştı ordan gördüm onun yalancısıyım yani beklenmedik bi şey tabi Serhat’ın elenmesi ama diskalifiye olayına bağlayanlar olmuş o da külliyen yalan Şef tabağını yapamadığı için elenmiş işte

      yu nov natinyu nov natinAy əvvəl
    • @yu nov natin Bu kadar detayına kadar bildiğine göre olay anında oradaydın sanırım?

      Todoroki was not an imposterTodoroki was not an imposterAy əvvəl
    • Somer şefin tabağını yapacaklar

      yu nov natinyu nov natinAy əvvəl
    • Bu bilgi doğru Sefa bu potadan 1. olarak çıkıyor

      yu nov natinyu nov natinAy əvvəl
  • Serhat sen bu yarisma icin fazla adaletlisin

    beyza ülkerbeyza ülkerAy əvvəl
  • Asıl sen bi kendine gel Eray takım oyunlarında hep sabote ediyorsun.Netttttt. Bunu görmemek için kör olmak lazım. Takım oyunundaki o yemek bireysellikte çıksaydı gayet güzel yapardın ama takımda sabotelerin üst safada. Erayın olayını görün artık.

    Zuhal KarakurtZuhal KarakurtAy əvvəl
  • Eray hangi takıma düşerse kaybediyor çünkü eray kazanmak için hiç bişey yapmıyor arkadaşlarının yapacaklarını engelliyor öyle olmaz söyle olur diye bence eray bu akılları daniloyla yapıyor gibi

    Kedu YunKedu YunAy əvvəl
  • Ayyuce dururken neden uğur 4 haftadır potada yeter

    Helin KurtHelin KurtAy əvvəl
  • Ugur sende ne efendi adam ciktin be olm koy postayi senden korkuolar die seni yaziolar yap artik giderini cakal olm bunlar

    Sinan ErenSinan ErenAy əvvəl
  • OY OY BİR GİDEMEDİ ŞU KIZLAR POTAYA❗

    AliAliAy əvvəl
  • Serhat eleniyormus

    Rasan YıldırımRasan YıldırımAy əvvəl
  • Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama Eray son zamanlarda takım oyunlarında pek başarılı değil. Kaybetse de zaten dokunulmazlığı alırım, alamazsam da potadan nasıl olsa çıkarım kafasında. Keşke Serhat dokunulmazlığı alsaydı da potaya giden Eray olsaydı..

    Elif K.Elif K.Ay əvvəl
AZworlds