Menajerimi Ara 9. Bölüm

18 Okt 2020
1 300 627 Baxış

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-detay?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
9. Bölüm Özet:
Dicle’nin Kıraç’ın kızı olduğunu öğrenen Beren, Dicle’yi hayatlarından çıkarmaya karar verir. Feris ve Kıraç, iki eski sevgili olan oyuncuları Gülce ve Hakan’ı aynı projede oynamaları için ikna etmeye çalışırken yaşanan yanlış anlaşılmalar ortalığı karıştırır ve ajansta işler zora girer. Nejat’ın kendisinden bir şeyler sakladığını düşünen Feris, hiç beklemediği bir gerçekle karşılaşır. Dicle kendi hayatındaki sorunlarla mücadele ederken, Feris’in oyuncusu olan Emir’le tanışır. Barış ise hem Dicle’nin yanında olmaya hem de Beren’i durdurmaya çalışır. Ajansta yaşanan her şey sosyal medyaya sızınca, içlerinde muhbir olduğundan emin olan menajerler durumu çözmek için harekete geçer. Beren ve Dicle ile ilgili ortaya çıkan gerçekler ajanstaki bütün dengeleri değiştirecektir.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Yönetmen: Ali Bilgin
Senaryo Yazarı: Yelda Eroğlu, Yeşim Çıtak
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Emir: Burak Tozkoparan
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Sedef: Melisa Seda
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra

Şərh
  • Bela atalar hayatdada coxdu varll qadlna gora oz ailasina arxa ceviranlar

    Lala RzaevaLala Rzaeva2 gün əvvəl
  • Gülin de Arife, hiç kadın olamıyor

    narqiz Maqerramzadenarqiz Maqerramzade2 gün əvvəl
  • 🇰🇿💞💞💞💞👍🇹🇷

    Barno NarmetovaBarno Narmetova3 gün əvvəl
  • Allah arka sokaklar omru versin muhtesem otesi film :)

    Nunu HuseynovaNunu Huseynova3 gün əvvəl
  • Şu Berene gıcık oluyorum. çıksın bu dizidenn

    Leyla AliyevaLeyla Aliyeva4 gün əvvəl
  • Su berene asiri gicik oluyorum yaaa cocuksu haraketler Dicleyle ugrasmasi hele saci pffff diziden soyuyorum Beren yuzunden -.-

    Murad BaxsalizadeMurad Baxsalizade5 gün əvvəl
  • Kırgızistan dan izleyenler😍

    Алина ДжолчубековаАлина Джолчубекова5 gün əvvəl
  • Ne çirkef bu deren yaaa

    Aysel MamedovaAysel Mamedova6 gün əvvəl
  • Emrah çok iyi arkadaş ya

    Aysel MamedovaAysel Mamedova6 gün əvvəl
  • Mayda ve berenden ve gülinden nefret ediyorm

    Aysel MamedovaAysel Mamedova6 gün əvvəl
  • Bu dizide bir tel beren arkadaş sahneleri ötürüyorm

    Aysel MamedovaAysel Mamedova6 gün əvvəl
  • Ne güzel diziya biraz uzaklaşmış ünlü oyuncuları öne çıkartıyorlar

    Aysel MamedovaAysel Mamedova6 gün əvvəl
  • FÖN MAKİNESİNİN MARKASI NEDİR BİLEN VAR MI

    I34anbulunRuhuI34anbulunRuhu6 gün əvvəl
  • @Gulshan Musayeva

    Gulsen MusayevaGulsen Musayeva7 gün əvvəl
  • Omgg EMIR VE DICLEE 😍😍

    nezihe sezginnezihe sezgin7 gün əvvəl
  • Feyyaz Yiğitin olduğu sahneler çok komik yaaa😂

    kemale eliyevakemale eliyeva8 gün əvvəl
  • 54:44 beklediğim an❤️

    Miraculous girl OwOMiraculous girl OwO8 gün əvvəl
  • ✨❤️❤️

    Maya MayaMaya Maya9 gün əvvəl
  • Bakudan Salam herkese 🤗

    Sonya EyyubovaSonya Eyyubova9 gün əvvəl
  • Bu dizi azinlik teskil eden diziler sirasindan. Oyretici ve karakterlerin coguna sempati duyuyor insan.

    Zara KuliZara Kuli9 gün əvvəl
  • Sac kurutucunun modeli ne? Nasil elde ede biliriz? Azerbaycandan yaziyorum

    Zara KuliZara Kuli9 gün əvvəl
  • Berenin saclari beni Cok sinir ediyo

    Ümran OcakliÜmran Ocakli10 gün əvvəl
  • 👍

    Elnur CengiElnur Cengi12 gün əvvəl
  • Pazar günü menajerimi ara yayınlanmadığı için gelip ilk bölümden tekrardan diziyi izleyen var mı? Yoksa bir tek benmiyim bu diziye tutkuyla bağlı olan?????

    Ayiayi MohmohAyiayi Mohmoh13 gün əvvəl
  • Pazar günü menajerimi ara yayınlanmadığı için gelip ilk bölümden tekrardan diziyi izleyen var mı? Yoksa bir tek benmiyim bu diziye tutkuyla bağlı olan?????

    Ayiayi MohmohAyiayi Mohmoh13 gün əvvəl
  • pic beren

    M U T OM U T O14 gün əvvəl
  • Ah dicle ah yani parmaınla basıp telefonu kapattıın belli oluyo ferise bi emirin fotosunu gosteremeden kapandı birden yani

    bi bak bence2005bi bak bence200515 gün əvvəl
  • İıkin ve ali bastan cok komik yaaa Benimle aynı fikirde olanlar 👍⬇

    bi bak bence2005bi bak bence200515 gün əvvəl
  • berenin ben taa diclenin uzerine atdi1 54

    Said AzizliSaid Azizli15 gün əvvəl
  • Demekki ,neymiw telefonumuzu oyle aklimiza gelen yerlere koymuyormuwuz...

    Damla MustafazadeDamla Mustafazade16 gün əvvəl
  • Şu beren mal gibi ya

    Hayat HayatHayat Hayat16 gün əvvəl
  • Beren saclarin cok kotu

    Damla MustafazadeDamla Mustafazade16 gün əvvəl
  • Taner ölmez gelsin

    sevinc qasımovasevinc qasımova16 gün əvvəl
  • Aras bulut iynemli gelsin

    sevinc qasımovasevinc qasımova16 gün əvvəl
  • Sirf berenin sacini görmemek için hizli atliyom sahneleri sinir bozucu tatli bi kiz ama saci berbat tiksindiriyor 🙄

    Sine TuranSine Turan17 gün əvvəl
  • Bioloji ögretmeninize sorun skelet lazimsa bereni yönlendirin😂😂

    mucize .Amucize .A17 gün əvvəl
    • 😂😂

      Hayat HayatHayat Hayat16 gün əvvəl
  • Bu diziye Faruk K da yakisir Azar Azar 😄

    mustafa kocmustafa koc17 gün əvvəl
  • Yaa Dicle çok tatli!!!!🥰

    DaisyDaisy18 gün əvvəl
  • Başlangıc şarkısı aşşıırııı mükemmelll🤩 dizii mükemmelll bitmesinn yaaa yeni keşfetdim zateennn 🤩🇦🇿🇹🇷❣️

    dengesiz gacıdengesiz gacı18 gün əvvəl
  • Berenin arkadasi cafe sonrasi her sahnesinde yuruyor. 3 bolume kilo verir o.

    AK cuAK cu19 gün əvvəl
    • Hangi dakkada?

      Rana KRana K19 gün əvvəl
  • Reklamlari sayalim gencler 1) Samsung S20, 2) Dyson Sac kurutucu, 3) ?? siz neler yakaladiniz?

    AK cuAK cu19 gün əvvəl
  • jülidenin tripleri -.-

    Saide AvdağıSaide Avdağı19 gün əvvəl
  • Şu gülin i görmeye tahammül edemiyorum

    Kumsal YılmazKumsal Yılmaz19 gün əvvəl
  • Aaaaaaaa su bereni olduresim geliyor ya. Salik kiz resmen! Pislik ya! Bencil ve kiskanc resmen! Bir de o saclar ne oyle? Hayvan Beren

    Game kidsGame kids20 gün əvvəl
  • Azerbaycan.Agdam

    Maile RehimliMaile Rehimli20 gün əvvəl
  • Cok iyi bir dizi😁🥰

    Khada's blogsKhada's blogs20 gün əvvəl
  • Beren neden çiplak geziyor?

    Melisa INMelisa IN21 gün əvvəl
  • Hic sevmiyorum bereni,nolur bereni cikarin diziden.Bana oyle geliyor ki,beren Baris ve Diclenin arasina giriyor😕

    burcler alemiburcler alemi21 gün əvvəl
  • Jülide neden trip atıp duruyor ya hiç anlayamadım yani Çınar ozel hayatını yaşayamayacak mı??

    Defne DefneDefne Defne21 gün əvvəl
  • Bereni öldürmek isteyenler?

    Ayda MoosazadehAyda Moosazadeh22 gün əvvəl
  • Maydaninda simdimi acicaği geldi o dolabi kac yildir acmiyordu

    Uryan BesirovUryan Besirov22 gün əvvəl
  • Barış neden emirle Dicleyi kiskaniyorki. Dicle sonucda asistan ferisin tum oyuncularıyla ilgilenmeli sadece barış la ilgilenmeli degil. Baris oyle saniyorki Dicle sadece onunla ilgilenmeli. Dicle asistan ve onun gorevi oyuncularin problemlerini cozmek

    Uryan BesirovUryan Besirov22 gün əvvəl
  • Ya bisey soyluyucem bu gülin ecenin adami demedi demeyin 😃

    ureyim_de_ senureyim_de_ sen22 gün əvvəl
  • Gülinin kullandığı fön makinesinin markası ne bilen varmı? Ve nasıl fön makinesi?

    Anonim AzerbaycanlıAnonim Azerbaycanlı23 gün əvvəl
    • Dyson markasi bende cok merak ediyorum ama baya pagali

      Rana KRana K19 gün əvvəl
  • Kimler Basrol oynuyor yav NE GUZELLIK NE OYUNCULUK AAAY HIC BIR BK YOOOOOK

    Nadia W.Nadia W.23 gün əvvəl
  • Vienna

    aliye ertasaliye ertas23 gün əvvəl
  • 😈

    malvina Yosifovmalvina Yosifov24 gün əvvəl
  • Herkeze tesekkur ederim kim bu dizi de Calisanlar ve Oyuncular... Muhtesem..Bravo ..

    Соф'я ЛясекСоф'я Лясек24 gün əvvəl
  • ISTE BU SUPER DIZI HEDEF VE VIZYON VAR BOYLE DIZILER MUKEMMEL,,1😀😃😀

    Yusuf TurpYusuf Turp25 gün əvvəl
  • SUPER DIZI

    Yusuf TurpYusuf Turp25 gün əvvəl
  • Bu berenin siyah kiyafetinden Baska renk yokmuuu yaaaa

    Xoxo.eXoxo.e25 gün əvvəl
  • Emiirrrrr😱😱😱😍😍😍😍😍😍

    Xoxo.eXoxo.e25 gün əvvəl
  • Salam ben (AZERBAYCAN)❤😘

    Eli MuradovEli Muradov25 gün əvvəl
  • Kıranç beyin asistanı kimi qıcık ediyosa like atsın 🖒👍

    Dimounting Sim TVDimounting Sim TV25 gün əvvəl
  • Dicle artik guline haddini bildirsn👿👿👿 ay yeter be sinir oldum

    CeVoo JLooCeVoo JLoo25 gün əvvəl
  • 1:07:47bayiliyorum bu ikiliyee😍😊😁

    CeVoo JLooCeVoo JLoo25 gün əvvəl
  • Burak tozkoparan a bayiliyorum

    Nezrin IsgenderliNezrin Isgenderli25 gün əvvəl
  • Ya bu kız yaptıysa salakmı ki yazdığı mesajı silmeyib telefonunu ortalıkta bıraksın?

    Aysel RzayevaAysel Rzayeva25 gün əvvəl
  • Berenin kiyafetleri çok çirkin ya

    Aysel RzayevaAysel Rzayeva25 gün əvvəl
  • Şu berenin sacini uzatsinlar yaaa sinirlerim bozuldu nefret etdim kizin sacindan zaten kendisi qicik

    Nano AbdullaevaNano Abdullaeva26 gün əvvəl
  • Reklamda yaptilar

    Aytac AdgozelovaAytac Adgozelova27 gün əvvəl
  • Güline sinir olanlar burdamı 👍

    Özgül ŞentürkÖzgül Şentürk27 gün əvvəl
  • Julideyi nerden hatırlıyorum diyorudum ve hatırladım🙃. Çghb2 de tanıyomuşum yaaaa

    Jale BagisliJale Bagisli27 gün əvvəl
  • Bu diziye o kadarrr aşığımmm kiii😍😍💘

    Амина ОтегалиАмина Отегали28 gün əvvəl
  • Beren rolundeki ve o babasi rolundeki sanatcinin birlikte "Baba kiz calin"baba kiz sevgisi resmen mide bulandirici,ustelik ozbe oz kizi olmamasina ragmen,insan o yastaki kizi'ile o sekilde hemde karavan pavionda romantik bir ortamda,ne kadar cirkin,anlatamam,tum bolumleri severek izlerken bu bolumun bu sahnesi,birde gecen serilerde Berenin boynundan sarilip opmesi bu "baba kiz "iliskisi asla olamaz,bu dizi turk ailesine iyi bir ornek degil resmen enseslik sergiliyor;hangi dilde ve hangi dinde olursa olsun bunun manasi cirkin bir enseslikden ibaret,derhal kaldirin o sahneyi!Bu sahne o beren tipine tam'da yakismis, 1820'li model sac kesimi ve hareketleri bu kizda cok vulgar duruyor,sanki kaldirimlarda duran kizlar gibi giyinmis ama bizi giyimi ilgilendirmez fakat baba kiz iliskisi yalnis ve cok cirkin bir sergileme baba kiz arasinda boyle bir samimiyetin sonu belli,cirkin!boyle bir baba kiz samimiyeti européen ulkelerinde bile YOK!

    K. W.K. W.28 gün əvvəl
  • Azərbaycan dan salamlar

    Fəridə İsayevaFəridə İsayeva28 gün əvvəl
  • Var.Rusiyadan tel izliyorum

    Севинч ИсмаиловаСевинч Исмаилова28 gün əvvəl
  • Bayılıyorum ben bu Dicleyle Barişa😍 ilişkileri bana oyle bir huzur veriyor ki, kendi ilişkim gibi izliyorum, gercekden benziyor🤗 Hic bitmesin lutfen bu dizi🙁

    Fatiko LiveFatiko Live28 gün əvvəl
  • Können die nicht einfach zusammen kommen

    Gamze 1903Gamze 190329 gün əvvəl
  • Peki jülidenin hep moduna göre telefonu açmasına ne diyelim. 😂😂😂😂😂😂😂😂

    Merve 67Merve 6729 gün əvvəl
  • Reklam coxdu filmin ortalarında. YARDIM EDINNNNNNNNNNNNNNN

    Mehman AsgerovMehman Asgerov29 gün əvvəl
  • Turkmenistan

    Tirkes TagangylyjowTirkes Tagangylyjow29 gün əvvəl
  • Turkmenistan

    Tirkes TagangylyjowTirkes Tagangylyjow29 gün əvvəl
  • 41:16 belke bir 50-100dava bakdim🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Miss_ PozitifMiss_ PozitifAy əvvəl
  • 🌷❤

    Elahe MoayeriElahe MoayeriAy əvvəl
  • Sirket toplantilarinda caycinin ne isi var Allah askina ya

    GUNEL RehimovaGUNEL RehimovaAy əvvəl
    • Eh cay icin tabiki hahaha tazelicek ya

      Rana KRana K19 gün əvvəl
  • Nooolur bu dizi heç bitməsin

    Abbasov ElcanAbbasov ElcanAy əvvəl
  • ля ты крыыса

    Алинf СафинаАлинf СафинаAy əvvəl
  • Neden bayildiki dicle anlayan varmı?

    Vefa YusifovaVefa YusifovaAy əvvəl
  • Dicle Feris ikilisine bayılorummm

    Bahar MamedliBahar MamedliAy əvvəl
  • Yaa feris cin gibi bakiyo ferideye nejatdan ayrildikdan sonra😂😂

    Sebine MemmedovaSebine MemmedovaAy əvvəl
  • Bu Çinar bəyə bayılıram

    RƏVANƏ QULUYEVARƏVANƏ QULUYEVAAy əvvəl
  • Гарабаг азербайджана

    Jdjdufhd BdjdjfjfJdjdufhd BdjdjfjfAy əvvəl
  • ну да и чё сказать💪💙👍

    Jdjdufhd BdjdjfjfJdjdufhd BdjdjfjfAy əvvəl
  • 1.1elli2.besyuzelli9

    Elikram IbrahimovElikram IbrahimovAy əvvəl
  • öff yaa tamda işler düzelmişken şimdide Beren başladı,hayır yani zaten Diclenin Kıraçla senle işi yok.

    Əli HeybetovƏli HeybetovAy əvvəl
  • Ferisin yaptığı kesinlikle çok saçma birşey, iki laf için koşturup, onunla birlikte olmak isteyen kişiyi hiç düşünmüyor.

    Yagmur EskinYagmur EskinAy əvvəl
  • Yani yillardir evlisin ama bi kez o kutuya bakmamis ne ilginc böyle sacma sapan hatalar yapmayin ya

    Meto44/61Meto44/61Ay əvvəl
  • Reklamlar sinirimi bozuyo😬

    Gozel KerimovaGozel KerimovaAy əvvəl
AZworlds