Tozkoparan İskender 1. Bölüm

2 Yan 2021
4 497 191 Baxış

Tozkoparan İskender 1. Bölüm Özet:
Zaman yolculuğu yapan Salih ve Fikri, kötülerin geçmişte Tozkoparan İskender’in okçular tekkesine girmesini engellediklerini fark ederler. Köyünde sıradan bir yaşam süren İskender’i arayıp bulan Salih ve Fikri, İskender’in içindeki cevheri fark etmesine ve okçular tekkesine girmesine yardımcı olurlar.
İskender okçular tekkesinde eğitim alırken, onu yakından takip eden birisi vardır; Cihangir. Venedikli bir casus olan ve asıl ismi Giovanni olan Cihangir, okçular tekkesinin en iyi okçusu olmayı amaçlamaktadır. Böylece Osmanlı Sultan’ının koruması olacak ve Sultan’a zarar verebilecektir. Ancak hiç beklemediği anda karşısına çıkan İskender, Tozkoparan unvanını da alarak Cihangir’in önüne geçer ve okçular tekkesinin en iyi okçusu olur.
Tozkoparan İskender, Sultan’ın korumalığını yapmak ve Yeniçeri Ocağı’na girmek üzere yola koyulur. Fakat Giovanni yüzünü gizleyerek adamlarıyla birlikte Salih, Fikri ve İskender’e saldırır. Saldırı esnasında zaman makinesine bir ok saplanmasıyla birlikte aniden çalışan makine, Salih, Fikri ve İskender’in yanı sıra Giovanni’yi de günümüze ışınlar.
Günümüzde de işler, Temrenli kasabasında zorlu gitmektedir. Arda, Asya, Sinan ve Elif’ten oluşan okçuluk takımı Mavi Ay, burslu olarak TAYGU Koleji’ne yazılmıştır. Yeni okullarına uyum sağlamak için ellerinden geleni yapan Mavi Ay’ı Tayfun, Duygu, Ece ve Ayberk’ten oluşan bir başka okçuluk takımı Kasırga karşılar. Ancak Kasırga, Mavi Ay’ın okula gelişinden pek mutlu olmamıştır. Daha ilk günden Mavi Ay ile Kasırga takımlarının arasında soğuk rüzgarlar esmeye başlar.
Kasırga ve Mavi Ay’ın arası düzelecek midir? Günümüze ışınlanan Tozkoparan İskender’i neler beklemektedir? Kötü olduğu kadar sakar ve komik bir karaktere sahip olan Giovanni, günümüzde İskender’i bularak ona zarar verebilecek midir? Salih ve Fikri İskender’i korumayı başarabilecek midir?
Tüm bu soruların yanıtı ve daha fazlası, Tozkoparan İskender’in ilk iki bölümüyle birlikte 2 Ocak Cumartesi günü saat 20:00’de TRT1 ekranlarında olacak.
Tozkoparan İskender’in üçüncü bölümünden itibaren devam bölümleri ise yine TRT1 ekranlarında Pazar günleri 17.30’da ekranlara gelecek.
================================================ =====
Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları
Instagram: instagram.com/tozkoparanddizi
Facebook: facebook.com/tozkoparandizi/
Twitter: twitter.com/tozkoparandizi

Şərh
  • Allah ne kadar güzel bir film

    Ecrin KoçhanEcrin Koçhan6 saat əvvəl
  • 8:06 çocuğun Leyleya yani Elife bakışına bak üstünü başınl düzeltip bakışalara bak

    Tozkoparan İskender EditizimTozkoparan İskender Editizim7 saat əvvəl
  • 5:12 çok komik yaaaaaa

    Jale GuluyevaJale Guluyeva7 saat əvvəl
  • Bir senaryo nasıl boka çevrilir VR

    ClaitdpClaitdp9 saat əvvəl
  • 29:04 ANAAA PUFF KOYMUŞŞ YAAA ALTINAAA !!!

    RAVZA YILMAZRAVZA YILMAZ9 saat əvvəl
  • HARIKA OLMUŞ.ELINIZE SAĞLIK👌👌👌👍👍👍👏👏👏

    Zita PriyevaZita Priyeva9 saat əvvəl
  • Bu dizi hafta içi her gün olsaydı

    NİYAMƏDİN SALMANOVNİYAMƏDİN SALMANOV10 saat əvvəl
  • Azərbaycandan selam var

    NİYAMƏDİN SALMANOVNİYAMƏDİN SALMANOV10 saat əvvəl
    • Türkiye den Aleyküm Selam

      T.C. HAS KanalT.C. HAS Kanal5 saat əvvəl
  • TOZKOPARAN ISKENDERIN 1bolumune insan bakanda kecmisde olmaq istemiyor hec ne anlamiyorlar kecmisde yaksi ki onda olmamisim

    Vuqar IbrahimovVuqar Ibrahimov10 saat əvvəl
  • 37:02 Aa bu Kertenkele dizisindeki Zehra değilmi? Çok güzel

    cute animalscute animals10 saat əvvəl
  • Mehraba ben HATİCE mavi ay takımını çok seviyorum ve ben kızlardan en çoook Asyanı,Elifi çok seviyorum.

    EsmaNur EsmaaEsmaNur Esmaa11 saat əvvəl
  • Bunun bölümleri bitemeyecek

    Mustafa YamanMustafa Yaman11 saat əvvəl
  • Orda ÇAĞAN EFE AK'IN uhteşem kurtarışı bu arada ÇAĞAN EFE AK'I tanıyanlar +1 lesin zaten çocuk beşiktaş altyapı U14 kalecisi ve 3 tane penaltı kurtardı gelecekte beşiktaş kalecisi olur

    GECE KAPLANIGECE KAPLANI11 saat əvvəl
  • 14:32 Adam yörüdü gittüü

    Derin MutuDerin Mutu12 saat əvvəl
  • 58:23

    Ruqa 11Ruqa 1112 saat əvvəl
  • Yenitozkoparaniskender tozkoparan meted en bile iyi dim ya

    محمد salbiمحمد salbi12 saat əvvəl
  • Bu okul da pis mudur var ve dinlemiyor mavi aylari duz deyirler kasirga pisdir

    Leyla ResulovaLeyla Resulova12 saat əvvəl
  • 👎🏿👎🏿

    Çiğköfteci Ankara MessiÇiğköfteci Ankara Messi13 saat əvvəl
  • Aynen aytac

    Ramazan AslanRamazan Aslan13 saat əvvəl
  • Mavi ay vs kasirga en Yakinda arkadaslar olurlar

    Leyla ResulovaLeyla Resulova13 saat əvvəl
    • fazla olcak gibi gözükmüyolar sanki

      melek özkanmelek özkan12 saat əvvəl
  • 1:07:17 oha lan Mete

    Enes KömürcüEnes Kömürcü14 saat əvvəl
    • Değil

      T.C. HAS KanalT.C. HAS Kanal5 saat əvvəl
  • Keşke mete gelse

    Boş BeleşBoş Beleş14 saat əvvəl
  • Kasırga takımına gıcık olanlar like atsın

    özgür dağözgür dağ14 saat əvvəl
  • Keşke benim de böyle rakiplerim olsa hepsini ezer geçerdim

    özgür dağözgür dağ14 saat əvvəl
    • kendine rakkip kazanma dost kazan duzdi eger benim rakkibbim olarsaben insallah yenerim

      Vuqar IbrahimovVuqar Ibrahimov10 saat əvvəl
  • Asya dedi

    Cem ArpacıkCem Arpacık14 saat əvvəl
  • Arda konuş kız 😄😅

    Cem ArpacıkCem Arpacık14 saat əvvəl
  • 13. dakikada salih okunu atmadan önce de ok yerdeydi

    Zeynep DaşlıkZeynep Daşlık14 saat əvvəl
  • TRENDLER GİRMELİ

    Ziynet CoskunZiynet Coskun15 saat əvvəl
  • 13.40 attığı ok tam yanında dikkatli izliyin çekim hatası

    yağmur samira amcalaryağmur samira amcalar16 saat əvvəl
  • mavi ayiseverim

    nazlı melek öksüznazlı melek öksüz17 saat əvvəl
  • Canlar burdamı

    Harun CanHarun Can18 saat əvvəl
  • Hiç bir çocuk öyle yapamaz

    PUBG KRAL OYNAMAPUBG KRAL OYNAMA18 saat əvvəl
  • Güzel ama saçma

    PUBG KRAL OYNAMAPUBG KRAL OYNAMA18 saat əvvəl
  • 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣arda çoook komik

    Ismail KulatIsmail Kulat18 saat əvvəl
  • :(

    Batuhan AsarBatuhan Asar19 saat əvvəl
  • 12345678910

    Emir ÇatıkoğluEmir Çatıkoğlu20 saat əvvəl
  • Hepinizin kanalına bakıyorum

    vradigavradiga20 saat əvvəl
  • tozkoparan dan sonra bu ama mete olsaydı daha güzel olurdu

    tek mutluluk blackpinktek mutluluk blackpink20 saat əvvəl
  • filmden mete gitti filmin tadı tuzu kaçtı

    Duygu KocapınarDuygu Kocapınar21 saat əvvəl
  • “Tozkoparan İskender” filminin altıncı bölümü çıkana kadar tekrar tekrar izliyorum. Bu filmi 1000 kez bile tekrar tekrar izlesem, yine de yorulmam, ve bıkmam... Muhteşem bir film “Tozkoparan İskender” harika...

    Bagtyyar BayramBagtyyar Bayram21 saat əvvəl
  • 3 20 deki murat diyilmiydi aaaaaaa

    Arif AbbasovArif Abbasov21 saat əvvəl
  • 😎😎😊❤👍

    joker canjoker canGün əvvəl
  • ❤😊👏👍

    joker canjoker canGün əvvəl
  • İskendere bak be çap çap reiside geçmiş jsjsjsjs

    Zehra KeleşZehra KeleşGün əvvəl
  • Saatler ne çabuk geçti bende hala devemı gelcek diye bekliyom:sjsjsj

    yağmur asya baranyağmur asya baranGün əvvəl
    • bende bekliyorum

      Vuqar IbrahimovVuqar Ibrahimov10 saat əvvəl
  • Saat kacta bu dizi yeni kesfettim hangi kanalda

    PandaPandaGün əvvəl
  • NEDEN ? NOLMUŞKİ?! MÜDÜRE?????!!!

    Kenul XalilovaKenul XalilovaGün əvvəl
  • 🥰🤭😃😄

    Leyla MaharramovaLeyla MaharramovaGün əvvəl
  • Salam isgəndər

    Leyla MaharramovaLeyla MaharramovaGün əvvəl
  • 3:42 oha abartmışsınız sizde abartılı olmuş

    arızaarızaGün əvvəl
    • Tozkoparan isgəndər lan bu tabi o kadarını yapa bilir abartmamışlar hiçde bile

      KAR TİLKİSİKAR TİLKİSİ19 saat əvvəl
  • Tozkoparan çok güzel di ama siz Tozkoparan iskender çıkardınız yazık lar olsun

    hislerimhislerimGün əvvəl
  • Salih ok atarken havaya ooooooo yanındaki ok ne alakaa

    Tacittin VuralTacittin VuralGün əvvəl
  • toskoparandan da güzel mete kasırgaya gircek mi

    yagız günaygünyagız günaygünGün əvvəl
  • Tozkoparanın 9. bölümündeki şarkı koro halinde daha güzel

    Selin SezerSelin SezerGün əvvəl
  • 13:41 yerde ok var

    UMUT TRUMUT TRGün əvvəl
  • 😀

    Nilufer EzimliNilufer EzimliGün əvvəl
    • Tozkoparan

      Nilufer EzimliNilufer EzimliGün əvvəl
  • İstemezüm_ana puf koymuş ya altına

    Elif Eyşan BaşlıElif Eyşan BaşlıGün əvvəl
  • Arkadaslaaaar saloh oku atmadan goye yerde ok vaaarrrr😲😲😲

    Nazarinka tvNazarinka tvGün əvvəl
  • Çağan efe ak'ın burcu ile benim burcum aynı ikimizin burcu aslan ve tazkoparan iskenderi severek izliyorum

    Sevinç GülSevinç GülGün əvvəl
  • Çok güzel birde çok iyi konuşuyorsunuz😂

    Xuraman QubadovaXuraman QubadovaGün əvvəl
  • Duyguya aşık oldum

    Utku YılmazUtku YılmazGün əvvəl
  • Dizi harika

    Dark NightDark NightGün əvvəl
  • 058730413

    Sahibe EliyevaSahibe EliyevaGün əvvəl
  • Çok güzel olmuş ya

    Ayşe MinaAyşe MinaGün əvvəl
  • Mavi ay yerine karayel gelmiş bine Mete nerde ha ete nerde

    Demir ile OyunDemir ile OyunGün əvvəl
  • "ANA, PUF KOYMUŞYA ALTINA" ORADA GÜLMEKDEN OLDÜM😂😂😂😂😂😂 ARDA ALLAH SENİ GÜLDÜRSÜN

    BRAVL STARS supercelBRAVL STARS supercelGün əvvəl
    • 🤣🤣🤣

      İlknur Aydınİlknur Aydın21 saat əvvəl
  • forma istiyorumm lütfeeeen @Tozkoparan İskender

    It's sametIt's sametGün əvvəl
  • LA KÖY YANIYO KONUŞMUYAN

    hafg vakkhafg vakkGün əvvəl
  • Ya sinan elif en sevdiklerim aslında toskoparan benzemiyor

    BRAVL STARS supercelBRAVL STARS supercelGün əvvəl
  • 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

    Sahibe EliyevaSahibe EliyevaGün əvvəl
  • 47:12

    Ruqa 11Ruqa 11Gün əvvəl
  • KAASA

    müslüm songülmüslüm songülGün əvvəl
  • 😂😂😂😂😂

    Terane EzivovaTerane EzivovaGün əvvəl
    • S

      Terane EzivovaTerane EzivovaGün əvvəl
    • Aferin

      Terane EzivovaTerane EzivovaGün əvvəl
  • Fırattttt yaaaaaaa 🐼😂🖤🤦

    Irmak AydınIrmak AydınGün əvvəl
  • Mete bey nerede djjdj

    Irmak AydınIrmak AydınGün əvvəl
  • Abi mete nerde

    Taha KayahanTaha KayahanGün əvvəl
  • YAYINLANDIKTAN SONRA 100 KERE İZLEYEN KAÇ KİŞİYİZ +1 LİKE

    Elif KaynakElif KaynakGün əvvəl
  • ASYA ÇOK GZELSİN YAAAAA

    YUSUF FIRSATBULYUSUF FIRSATBULGün əvvəl
  • Yaaa bende burda oynamak istiyorum en büyük hayalim ama asla olmaz büyük ihtimal ile 😔😔😔😔😭😭😭😭

    Nezahat ŞerdenNezahat Şerden2 gün əvvəl
  • 54:55 Tozkoparan iskender güzel bir dizi ama bu kiz kendini leydi olarak görüyor !? 57:00 bu adam iyiki bu dizide haha

    Rumen AngelovRumen Angelov2 gün əvvəl
  • Dana koleji

    Zihni KepenZihni Kepen2 gün əvvəl
  • Mal emir

    Emir BulutEmir Bulut2 gün əvvəl
  • Ya bu Mavi aylardakı çocuk Sarı kafa Tozkoparanda Kasırgalarda idi kasırgalardakı Tombişde Mavi ayda şimdi neden yerleri deyişti

    Yegane MemmedovaYegane Memmedova2 gün əvvəl
    • Tozkoparan önceki sezonunda Kasırga değil Karayel var idi. Karayel'deki Sinan ve Arda Mavi Ay'a geçdi. Kasırga'daki Ayberk ve Mavi Ay'daki Kerem aynı kişiler değil. Bu konuyuda izah etmiş olayım.

      T.C. HAS KanalT.C. HAS Kanal2 gün əvvəl
  • Noluyo ya kanalından gelenler

    Fatma ÇelikFatma Çelik2 gün əvvəl
  • Yaggh kerem arda merve murat mete Burak sezgin hoca .... Yavvv bunlar geri gelsinnnn diyenler artı birlesin sahsen ben bu yeni oyuncuları Asya Sinan elif ve Arda hariç herkes gitsin eski oyuncular geri gelsin

    H. Kübra ÇelebiH. Kübra Çelebi2 gün əvvəl
  • FIRAT ALBAYRAM için burdayımmm CAN lar bilir

    Etkinlik dünyasıEtkinlik dünyası2 gün əvvəl
  • Ağy aşşırı cringeler kasırgadakiler yaaaağğğğ

    Rana AydınRana Aydın2 gün əvvəl
  • Zeynep

    Azra GözAzra Göz2 gün əvvəl
  • Ze

    Azra GözAzra Göz2 gün əvvəl
  • 51:22 sen niye elmani yemiyirsin acaba

    zeynep ceylinzeynep ceylin2 gün əvvəl
  • ben başından beri izliyorum televizyondanda izliyorum

    Şebnem TevattepeŞebnem Tevattepe2 gün əvvəl
  • Çekim hatası var atiyo yanin da ok var

    Ugur BayırUgur Bayır2 gün əvvəl
  • Bu arada arkadaşlar kanalıma abone olur musunuz?

    Mustafa YTMustafa YT2 gün əvvəl
  • Bişi diğcem diziyi daha izlemedim yeni görüyorum amaa süperr bir şeye benziyoo ben hemen izleyem en iyisi

    Rabia BolatRabia Bolat2 gün əvvəl
  • 14.02 aşaya bakin

    İLKİN PUBGİLKİN PUBG2 gün əvvəl
  • Ama onun yaninda ok var zaten

    İLKİN PUBGİLKİN PUBG2 gün əvvəl
  • 13:51 adamın yanında zaten ok vardıki

    Piano CoverPiano Cover2 gün əvvəl
    • Bilirim

      T.C. HAS KanalT.C. HAS Kanal2 gün əvvəl
  • arkadaslar salih amcanin havaya ok atma sahnesi varya salih amcani bacaklarina bakin orda ok var 😂😂😂😂

    Mohammad MsallatiMohammad Msallati2 gün əvvəl
  • Ben simdi basladim bakmaya♥♥♡♡♡♥♡♡♡

    16 200016 20002 gün əvvəl
  • Tozkoparni ilk bolumden izleyen like atsin+❤🙈

    Mrs bacilaRH .シMrs bacilaRH .シ2 gün əvvəl
AZworlds