NİSA’YA SEVGİLİLER GÜNÜ SÜRPRİZİ VLOG| GÜNLÜK RUTİNİM @Nisa Bölükbaşı

12 Fev 2021
475 225 Baxış

Arkadaşlar bugün çok keyifli anlarımı vlogladığım bir video ile karşınızdayım. Nisa'ya sürpriz yapmak için tüm gün tatlı bir telaş vardı üzerimde. Sevgililer Günü’nde siz de sevdiğiniz insanlara böyle sürprizler yapıp onları mutlu edin ve sadece bir gün değil her gün yanlarında olduğunuzu hissettirin. Umarım eğlenmişsinizdir, bu tarz videolar için aşağıya yorum bırakmayı unutmayın. Sizleri çok seviyorum.
Kanalımda her hafta cuma günü saat 18.00'de size özel içerikler hazırlıyorum. İçerikleri seçerken, yaşam tarzı, adrenalin, eğlence, sosyal sorumluluk gibi içeriklere yer veriyorum. Ayrıca tüm yorumları ve beğenileri takip edip içeriklerimi bu doğrultuda yapmaya özen gösteriyorum.
Lütfen kanalıma abone olmayı ve videoları beğenmeyi unutmayın.
Reklam ve iş birlikleri: iletisim@todoyapim.com
Ekibimiz:
Yapım: TODO YAPIM
Yapımcı: Tolga Doğruer
Yönetmen: Berkan Kaya
Kurgu Yönetmeni: Büşra Kocaoğlu
2. Kamera: Büşra Kocaoğlu
Motion Designer: Berkan Kaya
Yapım Ekibi: Yaren Avcıoğlu, Oktay Erbaş, Melisa Magriso
İçerik Editörü: Efe Eroğul
Sosyal Medya Yöneticisi: Sena Çortu
BİR GÜNLÜĞÜNE TAKSİCİ OLDUM : azworlds.info/label/gp-jgNur0dDelMs/video
İLİŞKİMİZ NE ZAMAN BAŞLADI? : azworlds.info/label/jYqAmLObqcy9lrU/video
OSMANLI KILIÇLARINI DENEDİM : azworlds.info/label/hnmgoLCXwrfTmJw/video
KARDEŞİM BENİ NE KADAR TANIYOR? : azworlds.info/label/m4ump9SfzbPFubE/video
CEZALI TAŞ KAĞIT MAKAS OYNADIK : azworlds.info/label/kqexfKttu86dsc8/video
ACI KANAT CHALLENGE (DOĞAN KABAK) : azworlds.info/label/jIKgiLiPpdurms8/video
SİZDEN GELEN HEDİYELER : azworlds.info/label/nqONhsd_zLaWtNc/video
BOĞAZI YÜZEREK GEÇTİM : azworlds.info/label/jKylsJSb2cPJyMs/video
FORMULA PİSTİNDE YARIŞTIM : azworlds.info/label/qJBkptmXnLa5mpg/video
DEPREM YARDIMI TOPLADIK : azworlds.info/label/p4uMl66ttK_IlJQ/video
KOMANDO EĞİTİMİ ALDIM : azworlds.info/label/iIhnZ6WIsKnN0r0/video
BİL BAKALIM OYNADIK :azworlds.info/label/g7B5oZSDmcO0q7k/video
BARIŞ MURAT YAĞCI KİMDİR? : azworlds.info/label/mY2KmrCXmMrTu70/video

Şərh
  • Çevgilim çevgililer günün çutlu olçunnn🤦🏻‍♀️

    Esmanur FışkınsuEsmanur Fışkınsu6 saat əvvəl
  • 24 saat boyunca Vakumlama challenge gelsin +1

    MARULMARUL10 saat əvvəl
  • Sevgililer günü vilog dedin son 4-5 dk kala gösterdin sevgilini

    Tusem KarabacakTusem Karabacak15 saat əvvəl
  • Siz evlimisinis

    ZEYNEP AKÇABAZEYNEP AKÇABA21 saat əvvəl
  • Kurguya bak

    HakanHakanGün əvvəl
  • Makarnanın kapağı kapatılmaz suyun içinde zaten

    Mr. BlackMr. Black2 gün əvvəl
  • Tabi alışmışsınız kadınlara garıı gızz diye seslenmeye. Zor geldi içten gelen sevginin dile dökülüş size ne acaba.

    Esra BaloğulEsra Baloğul2 gün əvvəl
  • Barış abi seni seviyorum ama ayıp be. Sercan abiye ne dicen sjsjsjjs

    GgyackGgyack3 gün əvvəl
  • Tirrek diye kayit mi olur :) abi güldüm ya

    tayyar Albayraktayyar Albayrak3 gün əvvəl
  • viilog

    Nehir KuruNehir Kuru3 gün əvvəl
  • Ya barış abi ben seni tutuyordum abi sen ilk başlarda çok iyiydin hatta çok hızlıydın sonra çok yavaş oldun neden

    Fikriye BakırFikriye Bakır3 gün əvvəl
    • Sakatlandi zaten sonra ameliyat oldu

      derya arasderya aras3 gün əvvəl
  • Bence siz evlenirsiniz Nisayla

    İsmet Sarıİsmet Sarı3 gün əvvəl
  • Harika 😊😊😊

    Eren BaymakEren Baymak3 gün əvvəl
  • DJI Kamera mi kullanıyorsun hangisi merak ettim

    SumaiyahSumaiyah3 gün əvvəl
  • SÖYLEDE DOĞRU SA SANA BİSEY DİCEM

    GÜNCEL OYUNCUGÜNCEL OYUNCU4 gün əvvəl
  • BARIS ABI SENIN DOGUM GUNUN 21 OCAKMI

    GÜNCEL OYUNCUGÜNCEL OYUNCU4 gün əvvəl
    • Evet

      Miray RziMiray Rzi3 gün əvvəl
  • elini yüzünü yıkamadan kahve mi içiyosun kim bilir sewn sıçıncada boklu elleirnle yemek yiyosundur öğğğkk

    elif ecem şınıkelif ecem şınık4 gün əvvəl
    • Illa yuzunu yikama kismini gostermek zorunda değil.39s de kesilmis video. Insanlari bilmeden yargilamak ne kadar kotu

      Miray RziMiray Rzi3 gün əvvəl
  • Çevgililer gunün kutluy olşun :s

    ad soyadad soyad4 gün əvvəl
  • Maske?

    Sena DumanSena Duman4 gün əvvəl
  • Siz Enes batutmusunuz 😁😁😁😁😁🤨🤨🤨

    gokce kilicgokce kilic4 gün əvvəl
  • nisa koş kızım

    Nil Su ÇavlıNil Su Çavlı4 gün əvvəl
  • hayatımda daha cringe çok az şey izledim

    Nil Su ÇavlıNil Su Çavlı4 gün əvvəl
    • @Solmaz Celebi seni!!!!

      Nil Su ÇavlıNil Su Çavlı2 gün əvvəl
    • Boş yapma, youtube videosundan ne bekliyordun????

      Solmaz CelebiSolmaz Celebi3 gün əvvəl
  • çevgilim çenmi geldin çen benim çevgilimmisin ...... ööööğğğhhhk

    Gamze BuçukcuGamze Buçukcu4 gün əvvəl
  • Abi tırrekk ne yaa

    cenk oyun portalıcenk oyun portalı4 gün əvvəl
  • Bunu sercan kesin izledi ama kanitlayamam..😁

    Reyhan DanışReyhan Danış4 gün əvvəl
  • Fokurduyor mu kaynıyor mu

    Nisa Nur ÖzyurtNisa Nur Özyurt4 gün əvvəl
  • Barış ve Nisa...Devamını oku.

    Şerafettin ŞentürkŞerafettin Şentürk4 gün əvvəl
  • nisayı tırrek dıye kaydetmesi hahahahaha

    derin şahinderin şahin4 gün əvvəl
  • 9:25 peki Nisa’yı tırrreeekk diye kaydetmesi şqjsslelwlkeiw

    Baby' sBaby' s4 gün əvvəl
  • Kuru cicekle olurmu 😀

    Deniz YzDeniz Yz4 gün əvvəl
  • Sevgiliyi Tırrrrreeeekk diye mi kaydetmek 10/10 hareket

    Thepepew pepewThepepew pepew4 gün əvvəl
  • Hep böyle olun insalla kuzular cok yakisyosunuz cok tatlisiniz rabbim nazardan korsun sizleri🙏

    Sara MamedovaSara Mamedova4 gün əvvəl
  • baris sen almanyadanmi dondun yaz bir nerden hangi sehirdenyasadin

    Nilüfer UzunNilüfer Uzun5 gün əvvəl
    • Orada belli bir süre kalmış sanırım.

      derya arasderya aras4 gün əvvəl
  • kardeşim dedi şimdi evleniyorlar :D

    Aziz yılmaz KayaAziz yılmaz Kaya5 gün əvvəl
  • Birazdan kusmaya gidicem iyyykkkk

    Nurşen AkaNurşen Aka5 gün əvvəl
    • @Solmaz Celebi yok boyle insanlara kufur edib el kaldiran erkek lazim belki ozaman anlarlar. O kadar kadina kiymet veren erkek az ki gorunce boyle tepki veriyolar

      Miray RziMiray Rzi3 gün əvvəl
    • bide kadın olacaksın zavallı, keşke Barış gibi sevdiğine kıymet veren erkek çok olsa.

      Solmaz CelebiSolmaz Celebi4 gün əvvəl
  • Nisanın adını Trrrekkkk mi komuşsun😂😅🤣

    Fatime SultanliFatime Sultanli5 gün əvvəl
    • Aralarında bir espri sanırım😂

      derya arasderya aras5 gün əvvəl
  • Nisanın kaç tane kedisi var

    Nazmiye AltuntaşNazmiye Altuntaş5 gün əvvəl
    • Galiba 2tanee

      blackpink blinkblackpink blink5 gün əvvəl
  • Hiç kimse onarin sevgisini kiskanmasin çok güzel seviyolar birbirini🧿♥️🧿♥️🧿

    Albena GalevaAlbena Galeva5 gün əvvəl
  • Abi siz sevgilimisiniz

    Ismet AydoganIsmet Aydogan5 gün əvvəl
  • Keşke daha kaliteli videolar cekseniz.

    Merve MerMerve Mer5 gün əvvəl
  • Gri eşofman çıkar artikkkk

    Merve MerMerve Mer5 gün əvvəl
  • Sevginin ağzina esas pıl dı ye

    Mühemmed EsgerovMühemmed Esgerov5 gün əvvəl
  • Harbiden bu senaryoya inan var mı ? Çok bayattt

    Omer AkarOmer Akar5 gün əvvəl
  • Nisayla sevgilimisin

    Fatimə RəhimzadəFatimə Rəhimzadə5 gün əvvəl
  • Abi kızı niye tırrek diye kaydettin

    yagiz _ggyagiz _gg5 gün əvvəl
  • Abi bence köpek al arkadaş lar al diyenler like atın üstte kalsın

    Yusuf YilmazYusuf Yilmaz5 gün əvvəl
  • sercan yazık oldu lan :D

    volkanyuvarlakvolkanyuvarlak5 gün əvvəl
  • Allah herkese sevgili nasip etsin

    Munzur GüleçMunzur Güleç6 gün əvvəl
  • Çeyvgiyiyey cününüz cutlu olşşşun

    Kayra KılıçkanKayra Kılıçkan6 gün əvvəl
  • Nisa'yı tirrrekkk diye kaydetmiş ya bir de yalan da ne yalan be kız şok oldu

    Aişenur AydemirAişenur Aydemir6 gün əvvəl
  • Kazik kadar adam ne bicim hale gelmis la shsgsjshhsshsj bebek bebek konusmalar filan midem bulandi aq

    Malatyalı BihterMalatyalı Bihter6 gün əvvəl
    • @Miray Rzi bu cumleden anladigin cidden bu mu ? Ic dunyani dök demedik sana ... az olgun davransin demek istemistim ama senjn aklin siddetten yanaymis

      Malatyalı BihterMalatyalı Bihter3 gün əvvəl
    • Evet haklisin kadina kufur edib el kaldirmasi gerekiyodu o zaman cok cool derdiniz

      Miray RziMiray Rzi3 gün əvvəl
  • cok yakisiyorlar bir birilerine❤️

    Nazrin MirzayevaNazrin Mirzayeva6 gün əvvəl
  • Nisa trekkk diye kayitli acayip

    BS OyuncusuBS Oyuncusu6 gün əvvəl
  • Yaa sizi şapşik romantikler😂

    Yasemin YalçınYasemin Yalçın6 gün əvvəl
  • Ohh nisa kaldırdı

    MehdiMusa USAMehdiMusa USA6 gün əvvəl
  • Yaa o nası bir ses Barışta Murat Yağcıdan beklenmedik haraketler

    Zeynep BurhanZeynep Burhan6 gün əvvəl
  • Barış çok iticisin

    Pelin SırmaPelin Sırma6 gün əvvəl
  • Ben çok beyendim

    teen wolfteen wolf6 gün əvvəl
  • Nisbar

    Aysenur OnerariAysenur Onerari6 gün əvvəl
  • NIsbar

    Ayse OnerAyse Oner6 gün əvvəl
  • 👏🏻👏🏻👏🏻

    Seyfettin GürsoySeyfettin Gürsoy6 gün əvvəl
  • Nobody: Barış:Viilog

    LiliLili6 gün əvvəl
  • Survivorda barışla nisanın sevgili 9lacagini düşünmeyenler +1 like leyin

    Ateş KuşuAteş Kuşu6 gün əvvəl
  • Penne makarnanın reklamında oynasa Barış.

    Merve MerMerve Mer6 gün əvvəl
  • Bekleyen kimler.....

    Merve MerMerve Mer6 gün əvvəl
  • Bu videoyu bir kez daha izleyelim.

    Merve MerMerve Mer6 gün əvvəl
  • VIDEO nerde kaldı

    B.m.y.B.m.y.6 gün əvvəl
  • yeni vido neden gelmedi

    Mohammed saleh AsghariMohammed saleh Asghari6 gün əvvəl
  • Trreeekkk :D

    FudomFudom6 gün əvvəl
  • Cok yakisiyonuz yaa allah ayirmasin

    ULVUYYE MirzeyevaULVUYYE Mirzeyeva6 gün əvvəl
  • Çok tatlı çift oldunuz. Kıskananlar çatlasın..

    Legendary World10Legendary World106 gün əvvəl
    • Aynen

      B.m.y.B.m.y.6 gün əvvəl
  • Çok tatlısınız

    Esmanur YıldırımEsmanur Yıldırım6 gün əvvəl
  • Lan barışın abonesi 1 aydir 414 bin şu vifrolarda adam gibi insanlara abone olun de abartın

    Emre DemirliEmre Demirli6 gün əvvəl
  • Barış sevenlere bir çift lafım var)) ben artık desteklemiyorum, ama anti falan da olmadım. Aklım yerinde. Sadece hala destekleyenlerin bazi tepkilerine anlam veremiyorum. Barışın magazin sayfalarına çlkmasını sürekli abartıp bayılıyorlar. Abicim, magazin sayfalarının zaten amacı - ETKİLEŞİM. Hangi ünlü daha çok etkileşim veriyorsa, en çok onu paylaşıyorlar, ünlünün linç yemesi ve ya yememesi onlaır pek ilgilendirmiyor. Bir de tabii ki para karşılığında bazılaırnın reklamını yapıyorlar ve ya karalıyorlar. Malesef, bu piyasada normal bir durum. Abartmayın. Daha dün herkes Cemal Canı paylaşıp linç ediyordu)) Tarkanın şarkısını berbat etmesi ve dizisinin Türk tarihinin en düşük İMDb puanını alması. Adam o kadar bayıldı ki, gelip haberlerin altında kendini övüyordu, maşAllah falan yazıyordu deli herif)) Böyle bayılmalar çok aciz duruyor... Yapmayın, Barışla ilgili haber görünce, isterseniz, bir-iki güzle yorum atıp geçin, kötü yorumları okuyup nedne sinir ediyorsunuz kendiniz? Yunus ve Evrim kişileri, antiler, eski fanlar bilerek adamın her olayını magazine taşıyor, sonra antiler hepsi doluşup yorum atıyor, tabii ki genel kitle de var. Bu da çok doğal. Bu 2-3 haftada Yasine, Cemale, Berkana, Merte, Evrime n elinçler geldi. Barışa da gelmesi gayet doğal. Bunda kendisi de suçlu bazı hareketleri ile. Ama adamın her şeyini magazine çıkatrtıyorlar ve bu kasıtlı yapılıyor. Hem etkileşim için, hem de belli kişilerin linç ettirme stratejisi. Barış takmıyorsa, siz neden kendinizi yıpratıyorsunuz? Bırakın, kendisi rahatsız olsa, dile getirir. Kimse için sinirlerinizi zıplatmayın. Barış artık oyunculuğu da bıraktı, kendi basit fenomen olmayı seçti. Her şeyi de göze aldı)

    Rana AghayevaRana Aghayeva6 gün əvvəl
  • Noa beach clup da nisanı videosu var

    Cimcim PoloCimcim Polo6 gün əvvəl
  • The Azay .yutub kanalıma abune olub like atarmısınız .

    E QuliyevaE Quliyeva6 gün əvvəl
  • 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍀🍀

    E QuliyevaE Quliyeva6 gün əvvəl
  • İnşAllah mutlu olursunuz 👍

    E QuliyevaE Quliyeva6 gün əvvəl
  • Barış abi bana abone olurmusun

    Sevde SonkurtSevde Sonkurt6 gün əvvəl
  • Abi şarkın ne zaman çıkcak

    kadir Denizkadir Deniz6 gün əvvəl
    • Abi lütfen şöyle

      kadir Denizkadir Deniz6 gün əvvəl
  • 09.:10 trekkk diye kaydetmekte ne bileyim hdjdj

    Kübra ÖzlüKübra Özlü6 gün əvvəl
  • yani sevgili

    hanife seishanife seis6 gün əvvəl
  • Videolarinda, bir gün senin rol aldigin reklam görsek,ne kadar mutlu oluruz.

    Hikmet MutluHikmet Mutlu6 gün əvvəl
  • Barış seni sen olduğun için sevdik biz lütfen değişme.

    Hikmet MutluHikmet Mutlu6 gün əvvəl
  • Sevdiceğin ile aranızdaki hitabı toplumun bilmesine gerek yoktu,o sizin özeliniz diye düşünüyorum

    Hikmet MutluHikmet Mutlu6 gün əvvəl
  • Eski videoların çok daha güzel Barış bunu bir kez daha belirtmek istedim.

    Hikmet MutluHikmet Mutlu6 gün əvvəl
  • eski çektiğin videolara bak birde yeni çektiğin videolara kocaman bir hayal kırıklığısın

    MeltemMeltem6 gün əvvəl
  • Barış umarım All stara katılırsın ve şampiyon olursun çok iyi yarışmıştın sakatlanmasaydın hiçbirinin şansı yoktu karşında

    Filiz AksoyFiliz Aksoy6 gün əvvəl
  • Cok hos bariscim

    Neslihan ŞahinNeslihan Şahin6 gün əvvəl
  • Yanluz barışın vlog yerine viiiiilog demesi mfmfmfmgmnf

    Özlem ÇepoğluÖzlem Çepoğlu6 gün əvvəl
  • aska nefretı dıss lıke da goruyorum ... ah guzel ulkem askı keske tanısa

    Adem GumusAdem Gumus6 gün əvvəl
  • Azərbaycan dan selamlar barış abi Kalp at

    C VvvC Vvv6 gün əvvəl
  • Niye hiç kötü yorum yok

    sena çakırsena çakır7 gün əvvəl
    • @B.m.y. o kadar linç yedi kimsenin burada kötü yorum yapmamış olmaması ilginç geldi

      sena çakırsena çakır6 gün əvvəl
    • Neden olsun

      B.m.y.B.m.y.6 gün əvvəl
  • Nisa trekkkk fiye kayitli iifgfirkfdugg

    Apex ŞahinApex Şahin7 gün əvvəl
  • Baris sen nisanin. Sevgilisimisin

    Ben hiranur AlkanBen hiranur Alkan7 gün əvvəl
  • Barış abinin "Hadi babam kalk" demesi çok güzel

    Morning StarMorning Star7 gün əvvəl
  • Nisaya treeekk yazmış ln

    Sema XudiyevaSema Xudiyeva7 gün əvvəl
  • Nisa ne yaw

    Kerem SanağKerem Sanağ7 gün əvvəl
  • Kutlu olsun mutlu olun

    Ulviyye AbiyevaUlviyye Abiyeva7 gün əvvəl
  • VAYYY

    BRAWLER MELEKBRAWLER MELEK7 gün əvvəl
AZworlds